De naam Kahuwa is in 2018 gekozen omdat het basis betekent in het Hawaiiaans. We werkten toen met jonge initiatiefnemers en startende ondernemers. Het idee was t-shirts en truien verkopen met een kledingmerk. Al snel werd duidelijk dat dit geen eerlijk verdienmodel zou zijn, zeker als kleine start-up met weinig budget en netwerk. We konden geen zicht krijgen op duurzame en mensvriendelijke werkmethodes. Tegenwoordig kan dit anders.
Het CoreTeam van Kahuwa verzorgt de uitvoering van alle creatieve projecten van haar cliënten. Achter de schermen doet het team onderzoek naar: betrokkenheid en initiatief, transparantie over verdienmodellen, wensgericht aanbod en de onderhoudskosten van zakelijke relaties.
De inzichten over deze thema’s deelt Kahuwa uitsluitend met haar cliënten. Wij publiceren mediacontent over deze thema’s onder de voorwaarden het project van Genie in The Bottle om de privacy van ons team, cliënten en productiepartners te managen en beschermen.
Deze uitgangspunten zijn in lijn met de missie en visie van Kahuwa
Wij streven ernaar dat minimaal 80% van de winst gaat naar de productiepartners en het ontwikkelen van de Kahuwa Studio. Hybride werken met een centrale ontmoetingsplek voor onze werkteams.
Het CoreTeam (CT) van Kahuwa heeft tot acht posities beschikbaar en verzorgt het basisaanbod van Kahuwa en haar cliënten. In het CoreTeam zitten standaard het Kahuwa Coördinatie Team (KCT) en vertegenwoordigers uit het Business Development Team (BDT).